Måndag igen

Det övergår mitt förstånd att man alltid orkar med ytterligare en måndag, vecka efter vecka. Tack och lov har jag lektionsfri dag idag (vilken jag EGENTLIGEN borde ägna åt min kurslitteratur) under vilken jag kan ta det hyfsat lugnt och slappa lite... Det har varit en underbar helg, så... oplanerad och stressfri. Skönt. Åker hem till Norrland om sisådär 2 1/2 dagar, övergår också mitt förstånd i hur man orkar. haha.

Händer inte så mycket här i denna världen, köpte en Passoa på Systemet för att jag fått för mig att den skulle vara drickbar, och den var riktigt jävla god faktiskt. Jag har blivit såld på likör. Jennifers fel, haha. :P Men vad fan, om man mår dåligt av spritdrycker och har problem att dricka kolsyrade drycker så blir även cider uteslutet, om man tycker öl är äckligt och whiskey för starkt... well, finns inte så mycket kvar då? Skulle väl vara vin då, dock är det ju så... så... surt. Blä. Nä, chokladlikör och liknande är mycket trevligare då.

Postat ett brev idag, det var mycket länge sedan sist.

Sugen på att beställa lite grejs från Shock, MEN jag tror inte jag har så mycket pengar att röra mig med denna månad heller plus att jag ska fixa pengar till pappsens 50-årspresent... Hoppas bror hittar något bra, blir ändå han som får köpa saken ifråga. Haha. Kommer nog inte ha råd att köpa min systemkamera förrän till hösten. Ynf. Den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback