EPIX! B-uppsats och julförberedelser

Det har inte gått så bra för min uppsats hittills... Jag har absolut ingen diciplin. Och dessutom är jag hungrig. Kanske borde laga mat och sedan sätta igång med lite analys? Bra plan.

Köpte julklapp till mamma idag, och kommenderade ut bror att hitta något till Eva och Gunnar. Tycker gott han kan slita lite med det, medan jag sliter här borta. ^^ Har ändå förvånansvärt många klappar klara, dessutom hittade jag den perfekta presentkartongen till Anders julklapp! Den gick in som ett smäck i lådan! Det var nästan som att lådan var gjord för just den presenten! Jag är så stolt. ^^ Garv. Har man lite att bli glad över? Nej då, bara låg tröskel på livets små glädjeämnen.

I HAS EPIX!!! Eller på finare engelska; I have recieved epic! (tror det blir så i alla fall) Strunt samma, nu har jag ÄNTLIGEN fått mig min Epic Mount! Hurra! Winterspring Frostsaber, skinande vit springare till en ädel rogue. Tihi. ^^ Tror det tog mig bara lite mindre än en månad att samla ihop nog mycket förtroende för att Rivern Frostwind skulle vilja sälja den till mig, men så när jag då uppnådde Exalted med Wintersaber Trainers kunde jag då köpa min fina kisse för den nätta summan av 80 guld! Increase speed med 100%, det går en aning fortare att skutta fram i världen då. =)

image13
Hade en bild från själva Winterspring där jag köpte den också, men den är på Patriks dator tyvärr... Håll tillgodo med en bild från Nagrand.

Så vansinnigt nöjd som jag är får man väl ändå vara? Har jobbat skithårt för denna, belöningen är helt klart värt det. Katten har inte den sedvanliga rustning som de andra snabbfotade springarna i samma klass har, och viktigtast av allt; den kräver ingen avancerad Ridig skill, det räcker med (75). Jag skuttar runt som värsta påfågeln, skitstolt över att ha en lite mer annorlunda mount. Det är min vinterlycka, sen kommer jag inte kunna spela något innan jag kommer tillbaka till Falun efter jul. Mitt Gamecard går ut den 22:a december, tror jag.

I alla fall, mat och sedan uppsats var det. Yay.

Kommentarer
Postat av: Sauron

Grrr jag är så avis :D En dag har jag också en sån ;) Du har kämpat himla bra! Oooo snart syns vi! Jag ska jobba på fredag och lördag nu till helgen. Till nio båda dagarna :P

Postat av: Clownmat

Friends can leave you, epics are soulbound!

2007-12-23 @ 13:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback