Ett kortare inslag i verkligheten

Har inte tid och ork att skriva någon lång session, borde sätta mig och äta någonting... när klockan är sisådär sju på kvällen kanske det är dags att börja tänka på middag?

Ska komma hit lite folk ikväll, vi ska kolla på film(!) för en gångs skull. Och Patrik skulle vart här för 10-15 minuter sen. (Jaja, jag  vet, det är  ingen tid  men när man väntar på sällskap är det JÄTTEMYCKET) Tänkte jag skulle poppa popcorn och  bjuda på thé  och saft eller nåt.  Resan till Melonia står på programmet, ska bli spännande! Jag har bra väldigt svaga minnesfragment med bilder från den, och en liten sångsnutt. "Melonia, melonia" sjunger det. "Det är vår plats i världen" tror jag de fortsätter, kan skriva en notis här om jag hade rätt eller fel. ^^

Måndag imorgon, en vecka då jag ska börja ta itu med min B-uppsats. Tjoho. Men man slipper i alla fall flänga på skolan till 03.00 på nätterna, i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, vi har just börjat på våran b-uppsats, den ska vara klar den 3:e januari... Suck! Sen har vi 4 seminarier under tiden också. Hoppas att ni får det något lugnare iaf! kram

2007-12-10 @ 12:35:47
Postat av: Sauron

hehe finns ett kollektiv i lägenheten under Simons som heter Melonia ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback