Sista chansen nu!

Det är fanimej en fras jag kommer att komma ihåg till tidens ände... Förbannelse över barnprogrammens "ring-och-spela"-del. Detta monstruösa spelet med det lilla trollet med gröna byxor, Hugo. Hej bara.

Sitter nu med slutklämmen på vår dokumentär, redovisning kl 09.00 imorgon. Yikes! Förhoppningsvis behöver vi inte sitta här hela natten... Pallar verkligen inte. Och läraren vill skrota vår fina solnedgångsbild totalt, den vackraste bilden i hela filmen. Eller kanske just därför. Filmen består til 99,99% av fula bilder så 1 snygg sticker ut så det skär i ögonen. Tyckte Håkan alltså. >.< Vi kanske löser det hela med att ha bilden på vår DvD-meny istället.

Jennifer meddelade att vår beställning från Profetia äntligen har kommit, plus att hon har 800 kr till mig att hämta också. Yays! Byxor OCH pengar! ^^

Suck... Och Sara ska på Nightwishkonsert... Vad jag är avundsjuk. Sara, du får allt ge mig en utförlig beskrivning av det hela sen! Hoppas allt blir bra därborta! :)

Kommentarer
Postat av: Clownmat

Wooo en update!!! *glädje*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback