Kollaps

Äntligen är jag av med den tunga bilan som vilat över mitt huvud... Gjorde min tenta idag, fy fan vad skönt att bli av med den.Gick riktigt bra o skriva trots att jag satt på första raden närmast bordet där man lämnade in tentorna, så alla kom och sprang förbi mig hela tiden. Gick bra trots det, som sagt. Klarade av att skriva på det allra mesta, dock nästan ingen av räknefrågorna. Matte och logik är inte min grej. Pratade med Johan utanför när vi skrivit klart, och han hade ungefär samma taktik som jag, haha. Jag har räknat ut att jag BÖR klara gränsen för godkänt (30 p) med ganska många poängs marginal. Det förutsätter dock att läraren tycker att jag har rätt (VA? kan JAG ha FEL?) på det jag skrivit. Borde jag ha. Så mycket som jag slitit.

Gick ner på stan och käkade en pizza till lunch i sällskap med Joanna och Dennis. Länge sedan man åt pizza. Ganska gott. Promenerade hem (kändes nyttigt) och mådde illa när jag kom hem (mindre nyttigt). Av någon underlig anledning. Har gått över till nu i alla fall.

Har mest slappat sedan dess och spelat lite olika dataspel. Vad fan, man orkar ju inte göra något som kräver mental koncentration. Inte efter den totala mind-kollapsen jag hamnade i efter jag kom hem. Men nu, frihet. För en helg i alla fall.

Torbjörn har rättat våra PM. På tiden, lämnade in dem mitten på januari. Ska kolla hur det gick på tisdag.

Pysslat lite med fotoalbumet också. Så roligt! ^^ Börjar ta sig, kom igenom ytterligare en tidsperiod i korthistorien. Är inte lika duktig som Sara med stenkoll på händelseförlopp och datum, jag tar det i den ordning jag minns händelserna och räknar kallt med att datum inte är något jag kommer bry mig om när jag om några år tittar i fotoalbumet för att minnas... :-) Ska nog låta framkalla lite fler kort. Och så vill jag köpa mig någon ny CD-skiva. Och några mangapocketar. Ligger väldigt långt efter i de serier jag läser... Hm. Mycket man vill ha och inte pengar till allt. Ska ju leva också, dessutom hatar jag nudlar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är skada från pappa jag har ärvt, att skriva datum på saker. För det är faktiskt roligt att veta när saker hände (skadan spökar igen).

Biljetter bokade och allt nu också!

2007-02-26 @ 21:59:12
Postat av: Sauron

Det är skada från pappa jag har ärvt, att skriva datum på saker. För det är faktiskt roligt att veta när saker hände (skadan spökar igen).

Biljetter bokade och allt nu också!

2007-02-26 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback