Vredesutbrott!!

Oh my god vad jag hatar dessa jävla självöppnande dörrar som existerar i varenda jävla affär i detta samhälle! Alltså okej, poängen med dem är fin, man sparar på folks leder och man behöver inte trängas lika mycket om det är många på en gång som ska in/ut... MEN, varför är de så förbannat sega?? Sensorerna som känner av när någon kommer och som gör att dörren öppnas är ju helt klart inställda efter gamla pensionärer med rullator! (Jag LOVAR, jag skulle kunna krypa fram mot dörren och den hade ändå inte hunnit öppna sig innan jag kommit fram) Jag som gärna trampar på lite extra hinner ju för fan krocka med dörr-fanskapet innan den öppnas, eller som på Willys idag, när den började öppna sig men stänges igen efter typ 1 decimeter! Jag kunde ha slagit mig rejält! Som tur är har jag snabba reflexer och hann stanna ändå, men det är ju rent jävla livsfarligt... Speciellt när de inte kan ha samma dörrsort överallt (som öppnas i mitten ut mot sidorna), NEJ då, på vissa ställen ska de vara så jävla pretto och ha en dörr som öppnas från SIDAN, så eftersom man siktar på mitten så går man nästan in i dörren i alla fall!! *morr* Alltså, som en följd av detta så har jag sedan några år tillbaka den vanan att jag sträcker fram en hand eller två på armslängs avstånd i förväg, för att dörren ska hinna öppnas tillräckligt mycket för att kunna ta sig igenom. Anyway, om ni nu någon gång ser en person som verkar simma fram när hon går ut genom dörren till snabbköpet så är det förmodligen bara jag. ^^


Oooh invigning av nya kårhuset nere på stan imorgon! Så trevligt det ska bli! :) Hoppas jag i alla fall... Kan man ju inte riktigt veta förrän efteråt.

Kommentarer
Postat av: Sauron

Haha dagens I-landsproblem, självöppnande dörrar! Curse them all!!

2007-02-15 @ 17:08:06
Postat av: Sauron...igen

Hoppas du har det bra gumman ^__^

2007-02-15 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback