I adore

Oooooo jag laddade nyss ned (helt lagligt alltså ^^)  4 st låtar från hims nya album Uneasy listening. Det är inte mycket som får mig att gråta, men den akustiska versionen av Funeral of Hearts gjorde det definitivt. *snyft* så fruktansvärt vackert.

"Love´s the funeral of hearts, and an ode for cruelty
when angels cry blood on flowers of evil in bloom
The funeral of hearts, an obey for mercy
when love is a gun separating me from you"

Jag är då helt otrolig, jag ger mig fan på att aldrig fälla tårar över någon kille men över musik kan jag minsann gråta så det skvalar. Kan man räkna det som att gråta över en kille i alla fall, eftersom det är en kille som sjunger? Det får jag nog fundera på.

Haha var ju lite skoj att en av remix-versionerna hette THULSA DOOM VERSION (det var Salt in our wounds, by the way), det låter fanimej en aning ondskefullt. Om nu HIM nånsin skulle kunna klassas som ondskefulla. ^^

Vad glad jag blev när jag fick träffa mina favoritmänniskor idag, det gjorde det faktiskt värt att komma till skolan alldeles för tidigt. Vissa folk blir man så glad av att se, helt enkelt. Önskar att jag också kunde ha den effekten på folk, haha. :P

Nej om man skulle ta att läsa igenom PM:et som jag ska opponera på till seminariet imorgon? Eller så kanske jag sätter mig och tittar på mina nya... hm... "införskaffade" avsnitt av Thundercats och Greve Duckula. Senare alternativet låter mycket roligare, hehe.

Som i "Please don´t let it go" (också den acoustic): Whatever you do, I adore.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej...här är jag och smyger omkring...*mohaha* Saurons öga ser dig!

2007-01-16 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback