No Terror Monday!

Vad kan vara bättre än att slippa kliva upp tidigt en måndag? Inte ha lektioner, ingen tid att passa, inget jobb att göra, knappt någon disk att diska... och så vidare. (speciellt eftersom jennifer och roger de terroristerna förstörde min dygnsrytm i lördags, brukar inte vara vaken till 04.30 på nätterna... men roligt var det!) Det finns säkert bättre saker, men det är förmodligen antingen dyrt eller kräver stadigt sällskap, haha.

Har finally gjort klart erikas vantar och faktiskt till och med köpt ett kuvert att posta dem i, så nu åker de iväg imorgon. Kanske lika bra, hörde på radion att det skulle fortsätta att vara runt -30 hemmavid. Är ganska lagom här då med runt -10... eller det hade gått ner till typ -3 nu, såg jag. :)

Var utan internet några timmar idag, preciiiis idag har vi bytt internetleverantör från Glocalnet (HATA de jävla lögnarna, "låga priser" kan de ta och stoppa i häcken) till Tele2, förhoppningsvis funkar nedladdning och filöverföring på msn lite smidigare också... *hoppas*

Ååååh de sålde ett Playstation2 på Elgiganten för 1190 kr, det är inte dumt... Vill ha! Men måste nog spara  lite om jag ska ha råd... Lägga ut 1200 kr plus nåt spel kändes som en stor klumpsumma att betala. Hm. Kanske kunde låna spel av malin in that case, hehehe. ;P

Hmm. Tror det var något mer jag skulle tillägga, men det har jag då glömt. Som vanligt. Då var det säkert inget viktigt. Ska kanske läsa lite kurslitteratur nu, GAH de jävlarna på Adlibris är så *censur, piiiiip* sega på att skicka ut min bok jag ska ha, goddamn them min kurs kommer ju vara slut innan jag fått boken... Hoppas få den imorgon. Vad ska man fördriva resten av kvällen med då, tro? Kommer väl på nåt. Haha. ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

MUHAHA

2007-02-10 @ 12:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback