PM, snö och plusgrader

Se där, nu var man klar med sitt andra PM då, bara ett kvar... *suck* Det tar då aldrig slut. 5-7 sidor??? Hur ska man lyckas med det?? Blä.

Men det har snöat nästan varenda kväll nu hela veckan, och just nu snöar det fast det är mitt på dagen! Nu kan man få vara lite glad i alla fall, är så otroligt less på regnet så... Synd bara för alla glädjedödare som så småsint tycker att "om det inte varit snö vare sig på jul eller nyår så kan det lika gärna låta bli". Pytt. Det SKA baske mig inte vara barmark och plusgrader i januari, sådetså. Sen att jag åkte hem över jul och nyår och hade snö hemma hör väl inte till saken...


Bläh, jag fick stryk i mitt scenario i Heroes5. Jag fattade som att om jag bara klarade mig undan alla ondsinta förföljare så skulle jag klara min quest utan problem, men väl framme i demonlandet (trygg och säker trodde jag) så blir jag påhoppad av en usling av mina egna! Och han hade mer trupper än jag, så jag åkte på torsk där... *snyft* Jag hatar att förlora. Måste fanimej spela om det där scenariot så jag vinner den här gången. Basta.

Behöver i och för sig diska också, har en del på diskbänken. Men så länge som det inte är helt tomt i skåpet eller besticklådan så är det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback