Tillbaka i vattenpölen

Är nu tillbaka i Falun igen, har ägnat eftermiddagen åt att, i nämnd ordning:

- Släpa två tunga resväskor de kilometrarna från stationen till lägenheten
- Duschat av mig efter ovan nämnda ansträngning
- Lagat mat (makaroner och de sista köttbullarna)
- Diskat
- Handlat mer mat och ansiktstvål(länge leve Willys)
- Sovit en halvtimme
- Packat upp lite, inklusive hjälpt Bea bära upp alla hennes saker från bilen upp till lägenheten
- Skrivit ett 3 sidor långt PM om ordet "yttrandefrihet" och skickat in det

Nu tror jag att jag med någonnär rent samvete kan gå och sova. Må vara att man får sova lite mer i en liggvagn på tåget än på en sittplats, men inte blir det mycket ändå. Är hyfsat hjärndöd at the moment, all energi gick åt till PM:et. ^^

Var lite snö när jag kom på perrongen, men i vanlig ordning har det börjat regna. Falun, Dalarnas egen lilla vattenpöl. Eller så är det bara lokalt över Norslund bara för att jag vill ha lite snö, haha. Fick se snön hemma i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback