Vintersnö

Nog för att snö i allmänhet  brukar vara ett vinterfenomen, men å andra sidan skulle det se ganska löjligt ut med sommarsnö, eller hur?

Vackra vinterdagar, med någgonnär runt -10 grader och vacker pudersnö som sakta dalar ned från himlen, med fullmånens glans som lyser upp landskapet. Höra mössen springa i sina gångar i timmerväggarna och från sängliggande begrunda sin förkylning. Har iofs varit tvungen att snyta mig stup i kvarten hela senaste veckan, och nyst till och från, men när man även börjar bli trött och får ont i halsen... well, det är i sådana lägen jag börjar tycka lite synd om mig själv.

Sitter här och försöker samla mod och ork att börja skriva mitt första PM (alltså mini-uppsats), måste bara välja vilket ord av de 13 valbara som jag vill försöka diskutera i 3 sidor. Jippi. Det lutar åt Yttrandefrihet eller tryckfrihet, försöker leta i kurslitteraturen vad det står mest om. ^^

Tillbringade Nyårsaftonen med Sara, mycket mysigt om jag får säga något. Alltid lika trevligt, lugnt och stillsamt. Malin den skurken, hoppas du inser att det är 3:e året i rad du sviker oss för annat? *blä på dig*

Nåja, hade väl inte så mycket övrigt vettigt att kommentera, kommer jag på något så uppdaterar jag väl det hela. Annars, take care så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback