1 vecka kvar

Sen ska tentan in, därefter en rapport på mitt kommande radioprogram och sedan veckan efter det kanske jag kan ta mig ro och åka hem för sommarlov. Yay!

Känner mig lite nere idag. Bara totalt allmänt trött, funderar på att sova en liten stund. Stora frågan är huruvida jag kommer kunna somna ikväll i sådana fall... Blir så illa tvungen.

Ska äta en chokladfylld banan strax. ^^ Så trevligt så. Har fått min kjol från odium också, måste bara kila ner till Jennifer på stan för att hämta den hos henne. Wiiie! Skumt att det alltid tar minst en och en halv månad för dem att leverera, jag menar det står på hemsidan att deras leveranstider är mellan 1 och 4 veckor... Jaja. Skumt det där. Funderar på att köpa mig en klänning (!) därifrån. Jag, som aldrig har klänning annars... men det skulle varit trevligt. Om jag väntar tills hösten så kanske begäret gått över. ^^
    Däremot vill jag köpa mig en digitalkamera. Nu. Men den jag vill ha finns varken i Falun, Borlänge eller ens Gävle för den delen. Enstaka exemplar kvar på OnOff i Luleå, men det är nästan så jag funderar på att kanske köpa en annan modell än den tilltänkta... Men jag vet inte. Får grubbla ett tag till. Men jag vill... Nu! Suck. Tålamod är en dygd brukar det sägas... Jag är ganska odygdig med andra ord. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback