Mygg!

Så har man införskaffat sig årets första myggbett, har klarat mig ganska bra med tanke på att det lider mot slutet av juni redan... ^^ Så går det när man är ute i solen om kvällarna när myggen är som mest ute och surrar. Curse them.

I vanlig ordning har jag inte uträttat något vettigt idag, förutom att jag börjat sticka en smula. Ska upp tidigt imorgon och måla så blir mamma glad, funderar på att försöka chocka henne med att kliva upp kl 7. Tihi. Om man lyckas, det vill säga...

Jaja så sitter man igen i photoshop lite smått, färgläggningen fortsätter. Mjau, det är svårt. Men så har jag inte varit ambitiös och arbetat med programmet på ett tag heller.

Midsommar blev en lugn historia, lite likör och trevligt sällskap. Synd att man blir så trött så fort bara.

Fick godkänt på tentan tillslut ändå, nu kan man äntligen andas ut! Fick hjärtklappning när läraren påstod att jag saknade källreferenser (vilket var det jag tamigfan lade ner mest tid på att fixa) och behövde komplettera. Tack och lov satt felet i hennes dator så jag behövde inget göra utan fick godkänt. *phew* ^^

Fick spela lite WoW idag, snart lvl 17 med min Rouge. Det var nästan lite overkill att försöka sig på ett monster på lvl 19, men jag var såå hääääär nära att klara av det, men så fick han in sista slaget och då dog jag. =(
Ynf.
 
Frågan är om man ska gå Jennifer till mötes och skaffa sig en Xanga, men då måste jag traggla mig igenom villkoren för att man ska få vara med och det är engelska och det är jobbigt... Har lånat Eragon av brorsan så jag ska göra slag i saken och läsa den också. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback