Spliiit!

Köpte lite alkohol idag, kunde inte bestämma mig om jag skulle ta Baileys, Dooleys eller en Passoa. Så jag köpte Midori istället. ^^ Haha.

Jag glömde mitt mönster till sockarna jag vill sticka i Falun... Ynf. Det var inte  roligt alls, hur ska jag då kunna roa mig? *snyfta snyfta*

Sen har jag fått kommentar på hemtentan, läraren säger "jättebra och välskrivet, men du måste ha källhänvisningar till litteraturen". WHAT?! Vad fan kallar hon det jag har då? Klotter i marginalen? Jag förstår ingenting, jag har ju källhänvisningar till varenda sak förutom mina egna reflektioner, och sådana ska man väl inte ha referens till? Suck. Jag fattar ingenting. Visserligen har jag inte alltid refererat till kurslitteraturen utan även använt annan litteratur och websidor, men jag HAR använt kurslitteraturen så varför gnäller hon? o_O

I alla fall så har Malin åkt söderöver igen, det var roligt att få härja alla 3 muppar tillsammans igen. Var ju ett tag sedan. Dock höll jag på att bli lite knäckt där på slutet, det blev lite väl hårdkörning där ett tag. ^^

Mjau. Ska nog sova snart, orkar inte vara uppe och grubbla. Dessutom så sitter bror och raidar så jag kan inte ens sneaka mig till en stunds dataspel. >.< Om jag inte drar fram Photoshop förstås.... Hehehehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback