Aaaargh! 20 år! OMG!

Herregud. Det slår mig i princip just jätteNU. Fan nu är jag 20 år. Oj.

Vad har det blivit av mig på mina 20 levnadsår? Man kan ju räkna bort uppfostringsåren då jag gjorde mitt bästa för att växa upp till en vettig människa och så, men sen? Högstadium, gymnasium och nu sitter jag här vid min dator ungefär 90-100 mil från platsen där jag växte upp och har tagit klivet till att flytta hemifrån och börjat högskola. Oj. Igen.
Nu får jag ta en del andra  körkort, någon månad till så har prövotiden på mitt B-körkort gått ut, och så den där saken som de allra flesta verkar förknippa med 20-års-gränsen: jag FÅR gå på Systembolaget och handla helt lagligt och på egen hand. Helt... jag vet inte... bara... what?! Haha jag kommer inte våga gå dit ändå, de kommer säkert peka på mig och skrika "Du LJUGER! Du är för LITEN!" Hahahaha nädå jag är inte paranoid... :P Fick ett sms av carro med texten "grattis på födelsedagen! Nu står systemets portar öppna för dig!" Haha igen. ^^

Ujujuj nu ska man flyga hem och hälsa på mor och far och släkten. Fick en ny kusin också idag! "grattis lisa på 20:års-dagen, nu har du fått en ny kusin!" Eller nåt. Gah, mysko att tänka att ungen kommer vara EXAKT 20 år yngre än mig. Jag tror och hoppas att detta blir sista kusinen jag får. Kusinbarn är möjligt att jag får mig några stycken, men inga fler kusiner tack... snälla. Jag har tappat räkningen på dem nu. :)

Nej nu sitter jag bara uppe och är allmänt hispig, nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp kl 6 imorgon. Ska hinna med tåget så jag hinner med flyget så jag hinner åka hem... eller nåt.

Ja må jag leva, ja må jag leva... Nä. Jag vill inte leva i hundra år. Tror inte det är så bra och behagligt. Men ett antal lyckliga år framöver hoppas jag på! Mer än halva livet kvar. *letar efter extraliv och E:n*

Take care and live well

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Lisa! Nu har jag lagt till dig på mina kontakter så nu kan jag hålla koll på dig. :) Ja, tänk vad snabbt tiden går. Du är nu 20 (!) år! 20 till och du är 40. ;) Hoppas du har det bra! Ta väl hand om dig. Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback