Devioso

Sister of Charity, Feel Berlin, August Moon, Devils... Tack snälla Susanna som gav mig den där skivan, den är totalt underbar. Skriv upp det mina vänner, Devils med The 69 Eyes. Det har jag som vanligt inget för, ni kommer inte hålla med mig ändå. Underbar är den i alla fall. ^^

Tentan känns som att den gick rätt bra, det enda jag totalmissade var på vilket ställe och HUR jag skulle placera in den sista Master Fader i blockdiagrammet... Blä. Tror jag fick det andra rätt. Det var ganska likt övningsexemplet vi fick. Har fått godkänt på kompletteringen till mixerövningsrapporten i alla fall, nu ska jag bara försöka hinna med att göra den där Ljudläggningsrappporten också. Lite svårt när vi inte ens är klar med uppgiften... men den är också snart klar, bara lite  finputsning kvar. Enligt Jonathan i alla fall. Fan jag har nästan inte redigerat någonting, han har typ gjort allt. Eller, jag har fixat det mesta av Trampet även om jag inte skötte själva inspelningen så har jag  låtit så vi haft något att ljudlägga med. Kanske ska spara den där ljudläggningsfilen och visa sen, haha. Finns mycket skoj man kan göra med plastpåsar och skor. =)

Hunnit betala de flesta av mina räkningar också, ganska skönt. Ska betala Bea för telefon och internet och sådant, men det var förvånansvärt billigt. Men då kommer å andra sidan Radiotjänst-räkningen i April så... Blä.

Var på fest i lördags, faktiskt mycket trevligt. Skulle vara på Järnet hos Julian och Pierre, gick dit med Niklas eftersom jag inte visste vilket hus de bodde i... (man ser hyreshusen på Järnet från mitt fönster, haha) Det var bara grabbar först, men sedan fylldes det på med folk. Och lite mer folk. Sedan kom ännu mer folk... Det var helt fullt hus, nästan bara folk man kände. Absolut roligaste förfesten i år! (Har i och för sig inte varit på så många men... haha) Skämt åsido. Trevligt var det i alla fall. Tanken var att kvällen skulle sluta på Harry´s, men det var i princip vad övriga Faluns 20-30-åriga befolkning också hade som intention så det gick inte så bra. Strax efter 23 och det var lång kö ut på gatan, så ides inte stå i kö ens. Det var tydligen fest i Bojsenburg på andra sidan stan, men jag tyckte att det var onödigt långt bort så jag gjorde en relativt tidig kväll. Var ändå inte hemma förrän lagom till 01, så jag passade på att ställa om klockan så det var gjort till morgonen. Praktiskt, slipper man springa runt och undra vilken klocka som går rätt. ^^

Nepp, om man skulle sova lite kanske... Haha, jag har varit mycket trött de senaste dagarna men det kan jag nog inte skylla på den här gången, klockan är ju ändå 22.43... Sent, för mig alltså. Sov dåligt inatt, vaknade till och från. Konstigt, var ju inte fullmåne eller någonting. Kanske bara var skum dygnsrytm efter helgen.

Sorterade äntligen lite i min ofantliga hög med kvitton! Nu ligger de sorterade i kuvert efter månad, från december till mars. Nästa gång jag får ett ryck ska jag ta och bunta ihop dem efter veckor också, jag har varit totalt alldeles för lat med detta i alldeles för lång tidsrymd. Skärpning på mig!

Lång helg denna vecka. Wiie, ÄNTLIGEN!

Take care

Kommentarer
Postat av: Sauron

Vad trevligt det är att få kommentarer i sin blogg, och det gör inget om de är långa heller ^^ Nu är det inte så länge kvar innan hela gänget är samlat. Det kommer att bli superskoj ^^ Kramar!

2007-03-29 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback