En helg i totalt lugn

Eller så var det den största lögnen jag kommit på de senaste dagarna. Hur kan en helg bli lugn med en massa släktingar, och medföljande småttingar, på besök? Det är inte outhärdligt, men knappast stillsamt. Mamma undrar om jag håller på att sova ihjäl mig de gånger jag är hemma, haha. Man måste ju ta alla de chanser man får att vila upp sig. ^^

Fick godkänt på min senaste tenta! Wiiie! Ungefär vad jag väntat mig, men det var med ganska god marginal faktiskt. Jag är inte så kass som jag inbillar mig... ^^

Gah, nu måste jag komma ihåg "Smalare än thord" och "Den döda vinkeln" så jag kan säga det åt erika sen. Jag hjälpte henne få in lite mer musik på sin dator igår, men jag kom inte ihåg vad gruppen som sjunger "slå oss om ni kan!" hette och glömde namnet på den där Kent-låten. Men nu vet jag. Smalare än Thord och Den döda vinkeln.

Som sommarsnö... Kanske inte riktigt, men som vinterdimma. Den låg som en slöja över ängarna idag. Obeskrivligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback