Phobos

Om jag inte minns totalt fel var det en av karaktärerna i Quake III. Han var tydligen också en av stridsgudarna inom den grekiska mytologin, skräcken personifierad. Och ja, jag larvar runt på wikipedia när jag har tråkigt ibland. ^^

Tanken var väl att det skulle bli lite fest ikväll, men det blev lite sista-minuten-ändringar som gjorde att jag kände mig nog mer peppad att sitta hemma och plugga lite till tentan imorgon... Dum som jag är så har jag inte pluggat alls innan idag. Vet inte vad som flugit i mig. Meeen det ska jag nog klara ändå, hoppas jag, det gäller bara att komma ihåg hur man ska tolka informationen och inte glömma att rita in saker och ting på mitt blockdiagram.
image3image4

hej och hå. Så ser ni alla hur roligt jag kommer att ha det imorgon. Haha. Det verkar bli fest imorgon i alla fall, kanske lika bra att jag står över ikväll då för 2dagars ska inte vara så bra har jag hört. =) ska dessutom till skolan på söndag IGEN för att fortsätta jobba med ljudläggningsuppgiften. Vad mycket det blev nu helt plötsligt.

Vill köpa mig en digitalkamera... Har inte råd. Än. Men det tar sig, snart så... Paparazzi!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback