Bara sådär allmänt

Valborg igår, ganska trevligt. Började med att försöka få igång grillen, det tog ett... ähum... bra tag. Åtta personer och ingen vet riktigt hur man gör?? :P Jag kände inte att jag hade något att bidra med, kolgrillning är inte sånt vi sysslar med hemma i nordligaste norrland. ^^ Hade det varit ved hade jag kunnat styra upp det hela, men kol är en helt annan femma. Vi kastade på en hel del tändvätska och några tändstickor och hoppades på det bästa! Haha. Den gick igång efter ett tag, som sagt.
Vi var ett ganska stort gäng som var ute mitt på Norslund och grillade, några timmar ute blev det. Fast det var ganska kallt i jämförelse med helgens värmebölja, det var "bara" 10 plusgrader ungefär mot 18-25 under helgen. Shit happens. Vi höll till i Louisas lägenhet senare på kvällen när alla ätit klart och så. Det var också ganska kul, med trubadurer och Singstar. Sen började en del folk bli onödigt full så de betedde sig mysko och bitvis ganska skrämmande. Ännu senare kom det dit en massa konstigt folk jag inte kände igen, samt den där idioten till bodensare som, vänligt nog, slog ett hål i en kökslucka och sparkade sönder en dörr i lägenheten mitt emot. Hatar verkligen den killen. Som sagt blev det en ganska obehaglig stämning där efter tolvtiden så jag tyckte det kändes lika bra att gå hem. Man ska sluta när man är på topp, heter det ju. Pratade i telefon restrerande timmarna av natten så då kändes det mycket bättre sen. ^^

Tvättat idag... Inte klokt vad mycket tvätt man kan få på 2 veckors tid. Skumt. Jag tror jag tvättade i grevens tid, tog det sista strumpparet idag och de sista byxorna luktade rök från gårdagen så det kändes mycket strategiskt riktigt att ha en tid i tvättstugan idag! Synd att man blir så trött bara.

Yay, köpte spelet GuildWars-Factions i lördags! Wiie! Det är superfint spel, asiatiskinspirerad värld och supersnygg grafik. Riktigt roligt, ingen månadskostnad heller som i Wow. Kalasbra! ^^ Är mycket förtjust i min Necromancer/Monk, Moira Shadowhand. Så söt. ^^
Nej, jag har inget liv, jag vet. Jo, tentamen på fredag. Hemtenta, ska lämnas in tisdag. Wej.image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback