Blä blä blä

Jag är trött och har ingen ork, ingen diciplin och definitivt ingen lust att trampa upp till skolan och fixa med radion. Don´t want to! >_<

Undrar om jag håller på att bli sjuk.

Tvättar också, det är ganska skönt att få det gjort även om något pucko hade hällt vanligt tvättmedel i facken för mjukmedel och flytande tvättmedel. Fick ringa bovärden och be henne ta bort klägget, det var totalstopp. Inkompetenta grannar... *sura sura*

Har faktiskt kommit igång liiite med att skriva på min hemtenta, och läst lite i böckerna. Inte mycket skrivet, men i alla fall en början. Det är nästan det som är svårast, att komma igång.

Har blivit mycket CD-inköp den senaste tiden, så här mycket skivor har jag inte handlat på år. ("mycket" är ett relativt begrepp)

- Sonata Arctica - Unia
- The Birthday Massacre - Violet
- Blunda - Essence of Chaos

3 skivor inom loppet av en månad. Den sista köpte jag igår, 60 kr var inte farligt. Man måste ju nästan stödja den lokala musikkulturen, haha. Nej, men den skivan var helt okej. Om jag inte ser upp kommer jag vara en konstig blandare av goth/svartrock/synth förutom den metal jag lyssnar på sedan förr. LOL.

Känns lite bättre nu. Eller... GAH sändning imorgon!! Hilfe!! Äh. Det går säkert bra, I hope...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback