Då vet man att man lever

Helt klart. Har varit lite osäker på den punkten, jag menar, man går ju mestadels och flyter runt i ett emotionellt ingenstans, hur ska man kunna veta att man inte alltid är likgiltig? Har fått bekräftelse på den saken i alla fall, för idag har jag varit så förbannad så jag skakat och hört mitt eget hjärta slå. Vad fan är det för fel på folk, hur VÅGAR han bara misshandla sin egen klasskompis?! MIN kompis dessutom! Han ska få så mycket spö när jag kommer åt. Mentalt eller fysiskt, får se vad som blir av. Gud. Arg. Men nu ska jag lugna ner mig, men som sagt: nu vet man att man lever.

Radiosändning igår, det gick så bra så jag blev rent förvånad! Man kanske inte tappat stinget trots allt...? Eldprovet blir den individuella sändningen på torsdag, bara en vecka kvar... Det får gå bra. Har aldrig gjort livesändning ensam förut, men jag kan ju inte veta om jag kan det eller ej förrän jag försökt, eller hur?

Och hemtentan sen. Hm. Måste nog vara lite ambitiös och försöka skriva lite till ikväll, bara en vecka kvar på den med.

Har rumstrerat om i skivsamlingen idag, fick ju 2 nya med dagens post. ^^ Har tagit bort det sunkiga CD-stället jag hade i bokhyllan och ställt upp skivorna mellan högtalarna istället.

Wiiie, har köpt en tiger på Ica! Så söt! Kunde inte låta bli, det stod liksom "Lisa" på den. Har lite svårt att komma på ett namn åt den, på något sätt är det inte lika lätt som det var när man var liten... Lutar åt Sheeba, eller något sådant. Det är ju trots allt en tiger. ^^
image6

Att bero på tiger så bakade jag tigerkaka igår, smaskens att äta till en kopp thé. :P Nej, nu får det vara nog. Finns annat jag kan göra, det blev en snabb uppdatering i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback