Dragon, the Dragon Lord

Var en låt jag hörde en gång för länge sedan. Minns den inte nu, inte just mer än vad själva refrängen inleddes med och det kommer man inte långt med. ^^
I alla fall så har jag äntligen fått min ljusttake, med drakar på! Den är så fin! I adore. Sitter ett mörklila ljus i den just nu, har 1 till av den färgen, 2 till av en ljusare lila plus 1 mörkt blodröd. Ska köpa svarta och gröna någon gång i framtiden hade jag tänkt.

Har fått ganska mycket gjort idag, det känns mycket bra. Sovit ut ordentligt, otroligt skönt. Städat i lägenheten, inte bara dammsugit utan även skurat golvet halleluja! Dessutom diskat och slängt 2 påsar med retur-kartong uppe på återvinningsstationen vid Willys, inte klokt hur duktig man kan vara. ;P
    Har även tittat lite i kursboken inför nästa föreläsning, samt skrivit lite intervjufrågor till mitt repotage. Stickat klart en vante och lagat ett anständigt mål mat i tid, för en gångs skull! Inte klokt hur ambitiös jag är.

Stora frågan är om jag ska idas göra något mer vettigt ikväll... Eller... Nej, jag har varit sugen på att måla ett bra tag nu idag, ska nog sätta mig och göra det. Fast jag kanske ska utrota lite mer dammråttor i vardagsrummet, de undgick min exorcism under förmiddagen.

Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback