Hemtenta

Woooooooo sjunger Bon Jovi i sin "Livin on a prayer". Jag håller fanimej inte med. Detta är baske mig inte kul, jag har alldeles för mycket kvar och alldeles för lite tid. Snyft. Huset fullt idag sedan strax efter kl 10 så jag hann inte skriva något innan allt kalas-spektakel hann börja (pappsen fyller 50 år idag, info för den som undrar). Sen  var det fullt i ett antal timmar, som sagt. Jag smet undan en timme för lite prat i telefon, mycket lugnare än att sitta mitt i flocken av släktingar. I alla fall blev jag så trött så det har inte blivit så mycket jobb i eftermiddag heller, morr. Jag är helt enkelt för karaktärssvag. Eller snarare diciplin, speciellt om jag är trött. Ynf.
    Åker flyg imorgon 14.15, bör om allt går som det ska vara tillbaka i Falun 18.30. Kommer förmodligen inte orka skriva något under kvällen, men med lite flyt kommer jag orka upp på morgonen och skriva lite då. Lika att jag kliver upp tisdagmorgon och skriver det sista innan kl 12 då den ska vara inlämnad. Hoppas detta ska gå, känns inte så kul att måsta skriva om skiten.

Jag längtar till jag får min lilla ljusstake, den kommer vara så fin. ^^ Ska gå in på Indiska och köpa mig några ljus också, kommer vara svårt att välja bara... Hum. Får ta några av varje. Kanske kilar in på Tiimari också och köper, de har 5 st för priset av 4 tror jag. Eller om det var 5 för 20 kr... Äh, whatever. Har varit extremt sugen på att investera i lite CD-skivor nu ett tag, men då är frågan vad jag ska köpa först... Har ju som inte råd att köpa alla jag vill ha på en gång. Gah. Nä nu får jag sluta, det enda jag ska köpa mer denna månad är Sonata Arcitcas nya album som släpps den 25:e. Wiiiiiiiiiie!

Jag har stora förhoppningar på detta rollspelsscenario som Patrik skriver ihop, hoppas han hinner klart utan att stressa ihjäl sig bara. ^^ Och att de andra inte får psykbryt på mig om jag inte kan, jag börjar nästan bli nervös... Äh för helvete. Om jag fattat saker korrekt så ska jag vara Warrior/översteprästinna så den som protesterar hugger jag huvudet av och offrar till den heliga Drakguden! ^^ Bwahahahahahaha *vansinnesskratt*

Nej nu är jag trött. Sov. Sov. SOOOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback