LOL

Hahahaha jag var bara tvungen att kolla hur "vuxen" jag var sedan jag läst i Saras blogg... Jag är tydligen också för mogen för min ålder, dock landade jag på 14.1 vuxenpoäng och en ålder på 25.8 år. Haha. I övrigt fick jag samma omdöme som Sara, bla "Sälj din bil, den är omiljövänlig". Goddamnit jag svarade ju för fan att jag INTE HAR bil!

Curse them.

Var ganska intressant att prova spela rollspel i söndags. Dock var tärningarna inte på min sida alls... Ynf. Kändes inte så bra för min självkänsla att malin och Jennifer klarade att slå under sin gräns på 3, och jag som hade en gräns på 10 slog typ 13 eller nåt så jag förstod inte ett jota av vad som hände. Tror det var i den vevan jag blev helt mentalt utslagen av den där gubbens magi, eller hur det nu var. Lol.

Hahahahaha Patrik har somnat på soffan. Den karln kan ju fan somna överallt. Vad ska man säga.

Jag är trött. Slut i huvudet. Skolarbete att göra. Vill inte. Snyft.

Kanske ska åka till ÖB idag. Wiie!



Jag vill spela dataspel.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Klart jag kan! Hur ska man annars kunna vara så pigg och energisk jämt, om man ska ha krav på vart man råkar somna...
Where i lay my hat is my home =)

2007-05-18 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback