Mjau

Gah. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med at the moment...

Tittat på nyaste knappnytt igår, spenderat en del tid på YouTube så jag har blivit en smula less även där... Varit och handlat på Willys.

Har i och för sig ett repotage att redigera. Men ynf. Det kändes jobbigt. Orka.

Omg nu måste jag allvarligt undersöka om jag håller på att bli sjuk. Sitter på fullaste allvar och funderar på om jag ska ärligt och uppriktigt köpa mig en kopia av World of Warcraft. Helt legalt. Jag tror jag håller på att bli sjuk. Måste.. stå... emot... kämpa! :P Nej seriöst det är absolut ingen bra idé, speciellt som jag får en hemtenta nästa vecka. Köper jag ett spel nu så kommer min uppmärksamhet att vara en aning... splittrad. Jag har som jag tidigare nämnt inte mycket till diciplin så det vore inte så hälsosamt att utsätta mig för en sådan risk. Brukar sluta med att man sitter där sista kvällen innan inlämning och sliter sitt hår och förbannar sin låga arbetsmoral för att man måste stressa fram ett skitjobb. Well, första steget till vishet är självkännedom, tror jag! ^^

Haha. Att bero på titeln så gjorde jag en lustig typisk Lisa-grej här om dan. Var på Willys med Patrik, hade lite bråttom så jag gick med raska steg och kom ikapp en tant. Vad gjorde Lisa? Tanten i fråga blockerade gången så Lisa utbrast (utan att tänka mig för) ett ljudligt "mjau" , ungefär som för att uttrycka "gah, vad du är ivägen, flytta på dig!" och sedan smet jag smidigt förbi. Patrik höll på att skratta ihjäl sig. Han berättade sedan att tantens min var helt obetalbar, uppenbarligen hade jag varit både nära henne och i princip jamat i örat på henne så hennes reaktion var att skräckslaget stirra sig förvirrat omkring. Blev ju knappast bättre av att jag var så snabb på att ta mig förbi så det tog henne nog en stund att detektera var ljudet kommit ifrån. Herregud, är jag bra eller? ^^

I´m the best. That´s it.

Ska nog fundera på att laga mig lite mat. Kanske orkar vara ambitiös senare. Eller lat. :P

AAARGH  kan inte skavsåret på min fot läka någon gång? Jag kan inte vara ute och promenera/springa/jogga/motionera alls innan jag blivit av med fanskapet, usch vad less jag är. Bläh.

Älskar min nya ljusstake alltså. ^^ Tror jag blivit beroende, vill ha fler. Haha.

Mjaaaau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback