Ynf

Det är ett bra ord. Ynf. Säger ganska mycket. Användbart till mycket! ^^

Argh. Min mobilräkning är skyhög redan. Fortsätter det så här kommer jag ha en monsterräkning i slutet av månaden... Ynf. Haha. :P

Hade äntligen den allra sista föreläsningen med kursens tråkigaste lärare nr.1, hoppas bara för guds skull att något har fastnat i mitt huvud så jag klarar skriva tentan också. Ljudteori och akustik är inte hälften så kul som det låter, så... Äh, man får tillgodogöra sig den fakta man har nytta av och glömma resten. Mycket enkel logik. ^^
Sprungit på stan med Tess och gjort vår Ljudlandskap-uppgift. Vi spelade in i en av galleriorna nere på stan. Började med att gå in genom de automatiska dörrarna på bottenplan, genom en korridor (förbi några affärer), genom ett café och upp för rulltrappan och ut. Ska bli se hur lång tid det tar för klasskompisarna att gissa var vi varit. :) Sedan vi knatat upp på skolan och lagt upp ljudet på servern så knatade jag till tågstationen och köpte biljetter. Det blir ca 600 kr för tåg + 500 kr för flyget. Men då blir det lite smidigare resa, i alla fall hem hit. Men herregud vad ont jag fick i fötterna, dock märkte jag det först när jag kom hem så det var ju bra. ^^

Sitter och virkar på något som är tänkt att bli en filt. Vad det blir i slutändan ska bli spännande att se... Med lite tur skulle den kanske kunna bli klar och tillräckligt fin att ge bort i doppresent till min nyaste kusin. Erik Axel, enkelt att komma ihåg när han är fyller år eftersom han är född på min 20:e födelsedag. Mycket praktiskt. Men man får faktiskt lite ångest, för när den där ungen fyller 10 år så fyller jag 30 år... Ynf. Igen. Det är nu man känner sig gammal. ;P

Måste gå och handla. Har inte haft någon (drickbar) mjölk på typ 2-3 dagar. Dumt. Slut bröd, slut juice och slut kaviar. Då är det kris i Kapernum. Men det är så JOBBIGT att orka gå och handla. Ynf. For the last time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback