Bra Citat

Från min kära vän kallad "Clownmat" (som faktiskt har ett namn men det är oväsentligt);

"Livet är som att borsta tänderna; det ska göras varenda jävla dag!"

Bra sagt! Och jag som inte ens orkar borsta tänederna alla dagar... Eller i alla fall inte 2 ggr på dag! >.<
Skäms på mig.

Har ont i fötterna och har skrivit 2 listor. Den ena är en önskelista inför jul (ooh vad det var länge sedan man skrev en sån!) och den andra var en julklappslista (alltså över vad JAG ska köpa till ANDRA). Smidigt. Tror jag kommit på nåt bra till mor och far. ^^ Man kommer på mycket kreativt på vägen hem från skolan. Kom hem alldeles nyss också, har varit på skolan från kl 10 till... tja... strax efter 17 var den nog. Jaja, då är det ju så.

Vad ska jag hitta på ikväll...? Meow? Jag har ingen aning...

Fick paket från min internetbeställning idag, 3 julklappar klara då med andra ord! *gör vågen* Jag är så imponerad av mig själv. ^^

Nej, om man skulle tagit tag i någon form av matlagning då, kanske. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det citatet var ju jättebra! Det stämmer verkligen.

Postat av: Clownmat

Inte för att jag inte älskar att ta cred för saker och ting, men jag känner mig dock tvingad att påpeka att jag snodde citatet från Arne Anka. Asbra serie som förtjänar sin cred!

2007-11-11 @ 22:40:22
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback