I brist på... ja, vadå?

GAH eftersom jag glömt min dagbok hemma hos Patrik så får jag väl ta och skriva lite här istället. ^^

Tänkte bara meddela för er som är/inte är intresserade att... *trumvirvel*

Min karaktär Amahleen uppnådde idag den fashionabla rangen av lvl 60! *hoppar och studsar*
Bara 10 nivåer till maxlevel... och 360 guld till en epic mount... Mjau. Så har hon/jag även gått med i gillet Paladins of Swordfall, vars överhuvud Patrik helt plötsligt innehar titeln till sedan den tidigare gillesmästaren slutade spela just idag. Komiskt.

Och mitt internet bråkar hejdlöst igen. Bovärden ska komma och inspektera bredbandsuppkopplingen nästa måndag, som om det skulle hjälpa... vi använder ju ADSL och inte det installerade modemet, so what´s the deal? Ynf.
Har i alla fall äntligen skickat iväg mailet om handledning till B-uppsatsen, hoppas jag får svar. Har verkligen mycket dålig koll på läget måste jag säga.

Jag fick en ny mössa förra veckan! Ett fint paket med en mössa, sockar och långkalsonger, hur bra som helst! ^^ Var faktiskt -3.5 grader nu ikväll. Inget att jämföra med de dryga -20 de hade hemma när jag pratade med mamma sist. *brr*

I alla fall ska jag sluta larva runt och gå och lägga mig, halv elva börjar det vara dags om man ska orka skolan imorgon... Gah. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sauron

Ding ding! Grattis till den ärorika lvl 60 :D Själv stampar jag kvar på 41, måste se till att spela nån timme i helgen...fast mitt internet är inte helt 100% här, i bästa fall är det 5,67%, typ. ;D

Postat av: Clownmat

Yayness för dig och ditt nörderi, även om du finansierar Blizzard! XD

2007-11-27 @ 00:47:07
URL: http://clownmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback