Så äntligen tog man tag i något

Fast jag vet inte... Förra helgen var jag ju riktigt ambitiös och möblerade om i hela mitt rum! Wow, jag kan faktiskt uträtta något när jag nu verkligen vill och orkar. (kanske ska slänga upp någon bild...?)

I alla fall har jag äntligen ringt och bokat tid på vårdcentralen! Hoppas de kan luska ut vad som gör att jag får så fina eksem, kanske får göra ett allergitest eller nåt... Vad vet jag. Fick tips av Maria att prova parfymfri tvål och schampo. Kanske kan vara värt ett försök.

Var på auktion igår med Patrik (nä, jag skulle inte sälja honom O_o), det var ganska roligt. Blev mycket trött på slutet dock. Auktionsutroparen var rolig, det var en jättefin bok som ingen lade bud på förrän den var kraftigt nedsatt, så när en människa bjöd 25 kr för den sade auktionskillen "25 kronor? Du skulle ha smisk!"
Garv. Hihi. ^^

Har suttit och räknat ut ekonomin denna månad, det tärde ordentligt på reserverna att köpa tågbiljetter över påsk förra månaden... 1700 kr kommer det kosta mig! Fan, sjuttonhundra spänn... Usch. Och så hinner jag bara vara hemma 4 1/2 dag också. *sura sura*

Började en ny delkurs idag, Klippfördjupning. Vi ska använda materialet till en film som gick på TV i två delar 2001; Gustav III:s Äktenskap. Vete fan om filmen är särskilt bra, men kursen ska bli rolig! Hoppas Dennis gör sin sista restuppgift, annars blir jag utan gruppkompis, och det vore inte så kul. >.<

Ska beställa lite kläder snart, behöver någon mer långärmad tröja. Tänkte vara ekonomisk och handla på typ Ellos, men de säljer ju bara tröjor i sådana där vedervärdiga pastellfärger som känns så mjäkiga att jag ryser in i ryggraden vid tanken att ha en på mig. >.< Andra kan väl få ha sådana, men det känns inte som att färgerna riktigt går ihop med resten av min garderob... Kan ni tänka er en långärmad pastellrosa tröja till mina svart/röda bondagebyxor? ...  Näe, trodde väl inte det. Någon måtta på stilbrotten får det vara. I alla fall får jag skrota Ellos-idén, får helt enkelt ge mig ner på stan på jakt efter något... Helst billigt... och inga pasteller. ^^

Nej, nu är det dags att betala mina räkningar, och sedan ska jag nog ge mig ut i WoW-världen lite. Inte så långt ifrån lvl 68! Yays! :D

Kommentarer
Postat av: Storkusinen

Svart/röda bondagebyxor??? Kolla in la redoute postorder, de har mycket i kakigrönt och liknande, inte bara pastell. Ekonomin i det? Beror på vad man jämför med, finns både riktigt billigt och inte alls billigt och allt däremellan. Över lag lite dyrare än HM, men inte allt som sagt.
Använder du parfymerat tvättmedel? Har du gammal tvättmaskin kan det spela stor roll. Sköljmedel kan ibland ge problem även om det är oparfymerat, men det kanske du inte använder?

2008-02-25 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback