Meep meep!

Har suttit hemma hos Patrik och lagt pussel idag! Eller ikväll... eller... äh. Jag har lagt pussel. Punkt. ^^
Fick ju en pusselmatta i julklapp så då måste man ju investera i ett pussel att ha till, eller hur? Så trevligt så! (Yay, nu kom första meningen i inlägget som inte hade ordet "pussel" med... garv)

Hjälpte Patrik häromdagen med att slakta sig genom Scholomance så han kunde få sin Charger någon gång... Så nu är han nöjd och glad och har slutat gnälla! ^^

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med, vet att jag borde läsa på inför opponeringsseminariumet imorgon men det kändes så tråkigt... Blä. Naturligtvis är man sista gruppen på dagen, så jag kommer gå HELA morgondagen och oroa mig inför det där jävla seminariet. Blubb.
    Hittade en rolig sak i Zangarmarsh (att bero på "blubb"); en liten clownfisk-liknande sak som det stod "Shark bait" på. Garv. Jag börjar mer och mer tro att de på Blizzard faktiskt har lite humor. Fattar fortfarande inte hur de kan döpa en NPC (non player character för er nibblets som inte vet vad jag menar ;P ) till Loolruna. Stackars, stackars Draenei Blacksmith. o_O
    Finns också förresten en katt i Exodar som heter Nibblet. Som är lvl 60. Garv. Be aware, here comes the furykitty from HELL! ^^

Börjar ny delkurs på måndag, men jag kan inte registrera mig på den andra kursen som startar nästa vecka förrän jag fått godkänt på uppsatsen (vilket jag förmodligen inte får) imorgon... Blä. Hatar att få "villkorligt antagen", det är så stressande för mina nerver. >.<
 
Och nu mina vänner och eventuella obekantingar som läst detta, nu har jag endast ytterligare några ord att tillägga:


Meep meep, I´m a jeep!

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart du kommer få godkänt på uppsatsen! Du är ju duktigt!

2008-01-17 @ 12:05:38
Postat av: Clownmat

Hey kom på att vi inte har setts på ASLÄNGE! men vi ska jobba ihop på lördag iaf! Yaaay! Kom på thé nån kväll! (om du nånsinn är i norslund!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback