Snön den bara öser ner...

Jaja, jag vet... melodisnutten går egentligen "regnet det bara öser ner", men det struntar jag i. Patrik vaknade imorse och tittade ut genom fönstret, och suckade. "Det är ju helt vitt ute, nu får det väl ändå ge sig!" Stackars, det är inte lätt att vara skåning ibland. ^^ Skämt åsido.  Lite synd var det ju förstås, för som dagen var igår spådde det ett riktigt fint vårväder på ingång med barmark, lagom varmt och soligt. "Tji fick ni" sa vädret och vräkte ur sig en massa snö istället. Hm.

Ska alldeles strax gå upp på Willys och hämta mitt bokpaket, hade bara tänkt vänta på att Patrik dyker upp så jag kan berätta att jag kommer strax... eller... jag kanske borde gå nu, innan han ringer? (försent, nu gick han online, attans >.<)

Ska inte börja skolan förrän kl 16 idag, ur led är tiden. Men om det är enda tiden som är ledig så... är det ju så. Bara bita i det sura äpplet och jobba. Sen ska jag läsa lite böcker för en gångs skull, har ju massor som är olästa på bokhyllan, det går ju inte för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback